opc_loader

Cookies op Premium PC

Premium PC is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken, en je te informeren over het gebruik daarvan op de site. Premium PC gebruikt cookies en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden:

  • het optimaliseren van de website
  • het verzamelen en analyseren van statistieken

Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk. Ook derde partijen kunnen deze cookies plaatsen via Premium PC.

Bestellen & betalen

 
 

Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en inclusief eventuele heffingen, zoals de Thuiskopieheffing.

Heeft u een product gezien in onze webwinkel dat u graag wilt aanschaffen?
Dan kunt u deze plaatsen in uw winkelwagen. Als het product in uw winkelwagen zit dan kunt u doorgaan naar afrekenen.
Op de pagina afrekenen vult u de benodigde verzendgegevens in, of kunt u inloggen als u al eens eerder bij ons besteld hebt.
Bij verzending is de betalingsconditie vooruit.
Na het plaatsen van uw bestelling zal deze door ons verwerkt worden, u kunt de orderstatus bekijken in uw account. Als de orderstuatus op "verzonden" wordt weergegeven, dan is uw order verzonden en kunt u deze binnen korte tijd thuis verwachten.

In uw account kunt u ook uw eerdere bestellingen bekijken, en u abonneren op de nieuwsbrief.

 


Hoe kan ik betalen?
 

U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

 

- iDeal 

- Bankoverschrijving
 

 Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
Als u voor bankoverschrijving kiest dan kan het order-bedrag overgemaakt worden naar onze rekening:

NL18RABO0144756129 ten name van Premium PC, onder vermelding van uw ordernummer.

U bestelt en betaalt altijd veilig online, alle gegevens worden versleuteld (SSL verbinding) verzonden!

 


 

Na de bestelling
 

Als u uw bestelling hebt geplaatst dan doen wij ons best om deze zo snel en zo goed mogelijk voor u klaar te maken. U ontvangt een status-update als de bestellng verzonden is. De levertijd van uw bestelling hangt af van meerdere factoren, zoals drukte, voorraad, en assemblagetijd. Bij bestelling van een computer kan deze langer zijn dan bijvoorbeeld bij bestelling van een harddisk.
Getoonde voorraad is magazijnvoorraad, dit is niet altijd direct leverbaar bij de verzendlocatie. Neem bij twijfel of een produkt voorradig is altijd vooraf contact met ons op over de levertijd, dit om teleurstellingen te voorkomen. 

 

Verzenden of afhalen?

 

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen, maar wij hebben ook een afhaallocatie / winkel. 
Het afhalen van orders is dus mogelijk.

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u vervolgens een electronische bestel-bevestiging.
Als uw bestelling klaar staat voor verzending, ontvangt u een status-update via e-mail.

 



Verzenden

Als u uw bestelling thuis (of op het werk) wilt ontvangen, dan wordt deze via PostNL naar u verzonden.
Wij verzenden binnen Nederland
Als u de verzendbevestiging ontvangen heeft kunt u er vanuit gaan dat de bestelling de dag erna afgeleverd wordt. (Dit ligt echter aan de verwerkingstijd bij PostNL)
De chauffeur doet meestal 2 afleverpogingen, als er niemand aanwezig is tijdens deze afleverpogingen dan wordt het pakket afgeleverd bij het postkantoor bij u in de buurt. U kunt dit dan daar afhalen met het afhaalbewijsje welke de chauffeur bij u achtergelaten heeft.
Het kan voorkomen dat een zending die uit meerdere pakketten bestaat niet in een keer afgeleverd wordt, de ontbrekende pakketten worden in dat geval altijd de dag erna alsnog afgeleverd.
Al onze zendingen zijn verzekerd verzonden, wat betekent dat er een handtekening gevraagd wordt bij aflevering.
Wij hebben in dat geval de zekerheid dat het pakket is afgeleverd, en u heeft de zekerheid dat deze niet zomaar voor de deur wordt gezet met alle gevolgen van dien. De levertijd van computers is vaak langer als van losse onderdelen, omdat computers na bestelling geassembleerd worden. De gemiddelde levertijd is 2 tot 5 dagen.

Als een pakket bij u met transportschade wordt afgeleverd, dan kunt u deze het beste weigeren. Als u deze toch heeft aangenomen, bijvoorbeeld omdat de schade aan de buitenkant van de doos niet zichtbaar was, dan kunt u ons hierover informeren.

Vervolgens dient u een melding te maken bij PostNL, dit kan via het contactformulier op de website.
Let op dat dit binnen 5 dagen na aflevering van het pakket gebeurt, anders wordt eventuele schade niet meer vergoed door PostNL.
Wij handelen de schade met u af nadat u de melding heeft ingediend bij PostNL, elke zending is verzekerd en schade wordt dus vergoed. (mits de melding op tijd is ingediend)

 



Afhalen

Afhalen van orders is mogelijk, wij beschikken over een afhaallocatie / winkel.
Het terugbrengen van producten is dus ook mogelijk in onze winkel.


 

NIEUWS

Betaalmethode

 

Wij vervoeren met